Ak sa Vám nedarí predať nehnuteľnosť, tak prevažne za to môže zlé pripravená realitná ponuka na predaj.
V inzeráte slúži práve nadpis na to, aby sa inzerát odlíšil od množstva podobných ponúk, ktoré na trhu sú a jeho úlohou je upútať pozornosť záujemcu, aby inzerát otvoril a dočítal do konca.
Mnohí odborníci dokonca venujú napísaniu titulku polovicu z času, ktorý venujú napísaniu samotného textu. Tak teda ako na to? Prečítajte si 3 tipy čo by mal obsahovať správny titulok pre Vašu ponuku na predaj.
1.Vyvolajte záujem, resp. vzbuďte zvedavosť
Využite práve titulok na to, aby u čitateľa vyvolal záujem, teda prinútil čitateľa, aby inzerát dočítal do konca.
Vyvolať záujem prostredníctvom titulku je možné aj tzv. vzbudením zvedavosti. Zvedavosť dokážete vzbudiť aj s tým, že upozorníte na konkrétnu časť textu, alebo jednoducho položíte pútavú otázku.
V titulku ale neposkytujte riešenie, na to máte celý text, ktorý následne musí potvrdiť vyvolaný záujem.
2.Využite ucelenú myšlienku
Takto dnes vyzerajú titulky inzerátov úplne bežne:
1) Novostavba v Martine, dobrá lokalita – ZĽAVA!!!
2) 2-izbový byt v širšom centre Prievidze – Dlhá ul.
3) 2 izbový zrekonštruovaný byt, predaj, Nitra
4) RD na predaj, širšie centrum Piešťan
Väčšina titulkov, presne tak ako je uvedené hovorí o nehmatateľných výhodách, ako napríklad “dobrá lokalita”, „širšie centrum mesta“, „novostavba“ a podobne. Ako to ale napísať inak?
Predstavte si, že hľadáte na kúpu auto. Prvý predajca vám auto ukáže a slávnostne vyhlási pri otvorení kufra: „ Toto auto má fantastický úložný priestor v kufri. Až 510 litrov!“
Druhý predajca vám o tom istom aute povie: „ Toto auto má fantastický úložný priestor v kufri. Do tohto kufra v úplnej pohode zmestíte všetky kufre pre štvorčlennú rodinu a môžete vycestovať na dovolenku k moru J“
Druhý predajca efektívnym spôsobom využíva ucelenú myšlienku, ktorá je základom k vyvolaniu záujmu, čo v praxi znamená, že záujemcovi poukázal na jeho konkrétny úžitok.
3.V titulku použite kľúčové slovo
Potrebujete, aby čitateľ vedel ihneď zaradiť Váš inzerát.
Okrem toho nezabudnite, že titulky sa píšu aj pre vyhľadávače. Preto je potrebné spomenúť či predávate byt, dom, pozemok a v akej lokalite sa nehnuteľnosť nachádza.
Titulok Vášho inzerátu jednoducho musí mať silu.
Predstavte si, že v dave je 1 000 ľudí, z ktorých 995 má biele tričko a 5 ľudí má červené tričko. Koho si všimnete skôr?
Jednoducho Vašou úlohou pri písaní inzerátu je obliecť Vašu ponuku do toho „červeného trička“, aby ju bolo vidieť.
NÁVOD na správne titulky, ktoré vyvolajú záujem
1) Chceli by ste aj vy svoj vlastný 3 izbový byt v absolútnom centre Prievidze?
2) Jedinečný 3 izbový byt v Piešťanoch, ktorý je po kompletnej rekonštrukcii čaká len na Vás. Tak si doneste kufre a uvarte si kávu 🙂
3) Chceli by ste v Trnave svoj prvý byt a zároveň nechcete minúť celý majetok? Tak tento je pre vás ten pravý 🙂
4) Tento dom jednoducho musíte vidieť, jeho 2 unikátne výhody z 3 vás musia dostať 🙂
5) Pozrite si pôdorys vkusne prerobeného a dispozične upraveného 3 izbového bytu na sídlisku Sever v Prievidzi
Viac informácii o tom ako sa vyhnúť chybám pri tvorbe realitnej ponuky aj s NÁVODMI nájdete v e-booku ZDARMA https://www.RealityBezChyby.sk/.